۷ پاسخ

پروتین گاوی بچه طفلکی ببر دکتر این کوچولو اذیت میشه

بنظرم آلرژی به پروتئین گاویه شایدم نباشه چون چندتا مورد دیگه هم هست اگر اونا هم باشه میگن حساسیته

ببین اینجا ۱۷روزش اینا بود

تصویر

عزیزم‌دختر‌منم‌اینجوری‌بود من فقط پودر بچه زدم‌خوب شد
هرچی‌پماد سوختگی گفتن گرفتم خوب نشد

حساسیت به پروتئین گاوی ببرش دکتر اگه شیرخشک میخوره باید عوض کنه اگه شیر مادر می خوره مادر باید رژیم بگیره برا جوش هاش هم پماد میده

ببرش دکتر طفلی میسوزه

لبنیات خوردی؟؟

سوال های مرتبط