شما دوباره آزمایش دادین چی شد؟
سلام برامنم زده بودن ریسک سندروم داون باامنیوسنتزوسل فری مشخص میشه که جواب آمنیوسنتز دقیق تر هست اگه تو فامیل خودتون و همسرتون این مشگل وندارن وبچه هادیگتون سالمن انشاالله که چیزی نیس جدیدابیشتریارومیزنن ریسک سندروم که بچاپن خدانکنه پایه کسی به بیمارستان وازشه من که کلی هزینه کردم براانجام آزمایش امینیوسنتزاخرشم جوابش منفی شدوالانم بچم ماشاالله صحیح و سالم بغلمه خدایاشکرت فقط استرس میدادن
اره البته خیلی ریسکش بالا نیست
دختر منم زده بود تو سونو ان تی ولی تو سونو انومالی سالم زد خداروهزارمرتبه شکر 🤲
ایشالا که چیزی نیست ازمایش غربالگری دوم انومالیه ؟
این الان سلفریه؟؟
سلام برای من ریسکش از این بالاتر بود توی تاپیکام میتونی ببینی
دوبار آزمایش دادم هردوبار ریسک بالا بود
استرسم خدااا بود
آمینوسنتز دادم خداراشکر خوب بود
غربالگری دوم رفتی؟ یعنی چی اولی هم خطر زده بود؟؟
نگران نباش دوست منم همینجوری بود . گفتن سندروم داره .آزمایش بعدی رو ک داد گفتن سالمه.
رشت ازمایش دادی؟
میشه بدونم کدوم ازمایشگاه بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.