سندروم داون چیه کسی توبارداری داشته

۱۰ پاسخ

عزیزم سندرم داون یه مشکل ژنتیکیه برای بچه س، شما هم غربالگریت همه رو زده منفی که

سلفری ندادی؟

سلفری یا آمینوسنتز نفرستادنت؟

سندرم داون وضعیتی است که در آن کودک با یک نسخه اضافی از کروموزوم ۲۱ خود متولد می‌شود. بنابراین نام دیگر آن، تریزومی ۲۱ نیز اطلاق می‌گردد. نشانگان داون باعث تاخیر و ناتوانی در رشد جسمی و ذهنی می‌شود.
از گوگل شات گرفتم

تریزومی ۲۱ یعنی یه کروموزوم اضافه دارن و مشکل جسمی و حرکتی و کلا کارایی که ادم معمولس میتونه انجام بده رو نمیتونن انجام بدن معلول محسوب میشن
این ازمایش ان تی و سونوش مخصوص غربالگری همین بیماریه که هیچ مادری خدای نکرده بچه سندروم به دنیا نیاره

بچه های این شکلی رو میگن قطعا دیدی

تصویر

عزیزم سندروم دارون به بچه هایی میگن که عقب مانده هستن چطور؟!

تو غلبارگری اول دیده میشه سندروم دان بچه داره یا نه
بیماری ژنتیکیه

یه مشکل ژنتیکی هست که بعضیا میگن منگل. کسی براش تشخیص قطعی بدن می‌ره برای سقط

چطور عزیزم کی داره؟

سوال های مرتبط

مامان جوجوکوچولو مامان جوجوکوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسرام💙 مامان گل پسرام💙 هفته بیست‌وششم بارداری