عزیزم سندرم داون یه مشکل ژنتیکیه برای بچه س، شما هم غربالگریت همه رو زده منفی که
سلفری ندادی؟
سلفری یا آمینوسنتز نفرستادنت؟
سندرم داون وضعیتی است که در آن کودک با یک نسخه اضافی از کروموزوم ۲۱ خود متولد میشود. بنابراین نام دیگر آن، تریزومی ۲۱ نیز اطلاق میگردد. نشانگان داون باعث تاخیر و ناتوانی در رشد جسمی و ذهنی میشود.
از گوگل شات گرفتم
تریزومی ۲۱ یعنی یه کروموزوم اضافه دارن و مشکل جسمی و حرکتی و کلا کارایی که ادم معمولس میتونه انجام بده رو نمیتونن انجام بدن معلول محسوب میشن
این ازمایش ان تی و سونوش مخصوص غربالگری همین بیماریه که هیچ مادری خدای نکرده بچه سندروم به دنیا نیاره
بچه های این شکلی رو میگن قطعا دیدی
عزیزم سندروم دارون به بچه هایی میگن که عقب مانده هستن چطور؟!
تو غلبارگری اول دیده میشه سندروم دان بچه داره یا نه
بیماری ژنتیکیه
یه مشکل ژنتیکی هست که بعضیا میگن منگل. کسی براش تشخیص قطعی بدن میره برای سقط
چطور عزیزم کی داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.