۳ پاسخ

منم یکم دارم ولی انقباض ندارم🤌🏻

منم داشتم 😢 اسهال خوب شد ولی دل پیچه و انقباض رو هنوز دارم 😕

منم دل‌پیچه و اسهال انقباض هم یکم دارم

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۵ ماهگی
مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پــســری✨👶🏻✨ مامان پــســری✨👶🏻✨ ۱۴ ماهگی