سلام خوبید خانما برای اسهال بچه چی خوبه؟

۵ پاسخ

سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p

جوشونده بومادران دوقاشق

شربت لوپرامید

سلام
کته با ماست داخل ماست ش هم پودر کیدی لاکت بریز
موز
سیب رنده کن بزار سیاه شه بده بخوره
آب وآبمیوه طبیعی با دوغ بده آب بدنش کم میشه

پودرکیدی لاکت ...باماست بده بهش

سوال های مرتبط

مامان گلابتون مامان گلابتون ۵ سالگی
مامان امیرعباس‌ویاسین مامان امیرعباس‌ویاسین ۵ سالگی
مامان رمیصا مامان رمیصا ۵ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۵ سالگی