دوستان کیا بعد سرکلاژ پساری هم گذاشتن درد داره؟؟

۴ پاسخ

درد نداره ولی باید رعایت کنی عفونت نگیری

نه درد نداره خیالت راحت فقط باید خودتو شل بگیری

دردش در حد معاینس

دوستم گذاشت و گفت اصلا درد نداره

سوال های مرتبط