بچه ها میگن پساری گذاشتن درد داره

۸ پاسخ

هرکی بدنی داره خیلیا گفتن درد نداره برا بعضیام درد داشت بسته ب دکتر وبدنت داره نگرانی ب خودت راه نده مهم سلامتی بچس

طول سرویکست چند بود

من بخاطر دهانه رحمم متغییرع باید بزارم محکم باشه

شکمی ‌، 25

باید پساری هم بزارم

سرکلاژ هستم

چرا میخای پساری بزاری

چرا سرکلاژ نمیکنی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری