دکتر به من شربت آدی ژل و قرص فاموتیدین داد گفت شربت بخور اگه اثر نکرد قرص بخور
به من دکتر فاموتیدین داده
قرص لانزو خیلی جوابه
منم اینجوری ام دکتر فاموتیدین داد
شیر سرد بخور چند دقه آروم میشه
شربت mom
فاموتیدین۴۰
یکم نمک خالی هم خوبه بخوری
زیر سرت رو بلندتر کن ..
غذای پر ادویه نخور
فاموتیدین جوابه
من وقتی با غذام ترشی میخورم یا پر خوری کنم ترش میکنم،شماهم ببین کی این حالت بهت دست میده ازش پیشگیری کن
شربت آدی ژل خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.