مولتی ویتامین پدیا بست میدم زیاد دوست نداره به زور میدم
مولتی کلا باید یه سی سی بدی
من پدیابست میدم
یک میل
پدیابست
سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها میذارم 😍🍲
از پورهها و سوپهای مقوی گرفته تا میانوعدههای خوشگل و اشتهاآور برای بچهها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نینیت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@atehna9070
@ninifoodartam
پدیابست میدادم. میریختم داخل شیر اول صبحش. چند روزیه دارم آویفر میدم. شیرخشک یا شیر مادر فرقی ندارع در هر صورت یه میل باید بدی
یه میل باید بدی
من پدیا بست گرفتم ولی خوب نمیخوره
ماه بعد یه چیز دیگه باید بگیرم
آویفر و ویواگیدز شنیدم خوبن
1 میل میدم از بهداشت میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.