خانما ممکن است با آمپول فشار بچه بدنیا بیاد

۸ پاسخ

پس به نظرت واسه چیه؟
واسه اینکه فشارت رو تنظیم کنه😁

اره من ۳ روز پیش با امپول فشار پسرمو بدنیا اوردم ولی خیلی سخت بود

بله،من دخترمو با آمپول فشار دنیا آوردم

اره من کیسه ابم پاره شد برام امپول فشار زدن

آره

اره منم‌دو تا بچه هام با آمپول زایمان کردم سخته ولی

ولی یکم زیادی سخته

اره من بچه اولم دردم نگرفت با آمپول فشار زایمان کردم

سوال های مرتبط