نه اوکیه
چون قدش بلنده به چشم نمیاد
پسر منم همینه
فکرمیکردم وزن نگرفته اما دکتر گفت وزنش خوبه قدش بلنده😉
بیخیال بابا به منم میگفتم ریزه الان ماشاالله خیلی خوبه یکم که بزرگتر بشن درست میشه ،حرف مفت زن زیاده اهمیت نده
خیلی خوبه عزیزم ماهی ی کیلو حدودا اضافه میکنن ب حرف بقیه گوش نده
پسر من تپلی بود اندازه همن دیگه به این چیزا توجه نکن مردم یه چیزی میگن
پسر من اومدنی سه کیلو بود دو ماهگی۶
نه خیلی ام خوبه،پسر منم همینطوره چون قدش خوب رشد کرده وزن اضافه شده به چشم نمیاد همش بهم میگن شیرت قوت نداره بچت وزن نگرفته
دختر من ۳۴۰۰ دوماهگی ۴۱۰۰
سه ماهگی ۵۲۰۰ چهارماهگی ۶
نه خیلی هم عالی وزن بچه ات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.