قشنگه ولی گرونه یه تیکه پارچه میخاد نهااااایت ۳۰۰ تومن میشه حالا زیاد گفتم بدی خیاطم بدوزه ۴۰۰ اینا بگیره فک کنم شایدم کم
من مامانم خیاطه برا دخترم میدوزه
خیلی گرون من چندتا سایت ارزونتر دیده بودم اینو
ارزش نداره بخری من با این مبلغ دو دست لباس می خرم
عزیرم برو تو سایت ادرینا قیمت بهتر میخری
چه خبره .پارچهای کبریتی هست چیز خاصی نیست.دوتا از مامانا اینجا آنلاین شاپ دارم هر دوتاشون قیمت هاشون خوبه .یکییشون تازه چند روزه کانال زده اون دیگهاز همه خیلی بهتره.بهش بگو این سبک پسند میکنی اگر پیدا کنه میاره
بنظر من گرونه یکم برا رامپر
به نظر من واقعا قیمتش زیاده
خیلی قشنگه بنظرم
من بودم میخریدمش😅
زیادی قریههههه
نه خوبه میلی قشنگه
اووو خیلی گرونه چی داره مگه
زیاده.
اصلا نمارزه
خوشکل نیست نمی ارزه
چخبره
ن خوبه
اره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.