خانما جدیدا کسی بیمارستان تندیس زایمان کرده؟
اگه اره راضی بودین ؟؟

۲ پاسخ

عزیزم منم میخوام برم تندیس برای زایمان .ممنون میشم ایشالله بعد از زایمانت بیای و تعریف کنی چطور بود

تنديس جردن من ١٤٠٢ زايمان كردم اشغال

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری