خانما کسی بیمارستان بقیه الله زایمان کرده؟راضی بودین

۳ پاسخ

بیمارستان دولتیه یا خصوصی؟

تقریبا ۷سال پیش بچه اولم اونجا طبیعی زایمان کردم.۳سانت درد داشتم رفتم .بد نبود.۴صبح رفتم ۷به دنیا اومد.

کدوم شهر؟🙄

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد