سلام بدن پسرم دونه زده از چی هست چی بزنم خوبه

تصویر
۵ پاسخ

حساسیته و چون شدیده دکتر ببری بهتره

قبل این دونه ها تب داشت؟
اگر چند شب تب بالا داشته احتمالا ویروس رزوئلا گرفته که این دونه ها نشونه خوب شدنشه که چیزی نیاز نیست بزنی در غیر اینصورت احتمالا حساسیت به چیزی داره

من برای دخترم پماد بتامتازون میزنم سریع میره،ولی پماده کورتون داره زیاد نزن چون ضرر داره،کوچولو رو هم ببر دکتر ببین بخاطر چی بدنش اینطور شده

احتمالا به غذا حساسیت نشون داد پماد کالاندولا بزن هر دوساعت میره

مثل کهیرن حساسیت به چیزی نشون داده

سوال های مرتبط