منم پارچشو خریدم با یه نوار دورش دوختم امادش گرون بود
بنظر من پتو الان بدردش نمیخوره چون هوا گرم و وقتی هم ب دنیا میاد کلا ی لباس بیشتر نباید بپوشونی چون زردی میگیره
موسلین عالیه ولی قیمتش خیلی بالاست البته پارچه اش هم گرونه دیگه
من که پارچه اش رو خریدم خودم دوختم
منم موسلین گرفتم ولی در کل بجه های ما تابستونن یدونه همون ملافه یا قنداقشون روشون بندازیم بسه
اره اگه تابستون ب دنیا میاد
من موسلین اما چهار فصله خریدم بنظرم خوبه برای ما ک بچمون تو گرما بدنیا میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.