سلام خانوما من شکمم خیلی کوچیکه طبیعیه بنظرتون؟

۵ پاسخ

عزیزم فعلا برای بزرگ بودن شکمت عجله نکن ماه های اخر انقد بزرگ میشه که کلافت میکنه. درضمن بچه لاغر یا چاق مهم نیست مهم سالم بودنشه

منم همینطور عادیه

برای منم همینجوریه همش غصه میخورم که بچم کوچولو نباشه اخه شوهرمو خانواده شوهرم همه شون لاغر و ضعیفن

بارداری اول؟

برای منم خیلی کوچیکه🥲

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری