۲ پاسخ

اره بچه منم همینجوره نگران نباش همه بچها همینجورن نبایذ دستشونم از دهنشون جدا کرد عصبی میشن

شاید گشنش نیس فقط میل به مکیدن داره عزیزم بچه منم همینجوریه با پستونک یکم بهتر شد

سوال های مرتبط