۵ پاسخ

سه روز تاخیر چرا تست نمیزنی علائمم ک داری

علائم بارداری و پریود مشابه هم هستن

میاد و می‌ره علائم بارداریه

احتمالا بارداری

منم مثل تو هستم خدا کنه هر دوتامون باردار باشیم عزیزم 🥺🫂🩵

سوال های مرتبط