معلوم نیست عزیزم
علائم پریودی و بارداری یکین، باید منتظر بمونی تا سه یا پنح روز تاخیر که شدی تست بزنی و اگه مثبت بود بری آزمایش
منم اینجوری بودم هر لحظه فک میکردم پریود شدم ولی حامله بودم
من الان ۴روزه تاخیر دارم از روز اول هم پادرد و کمر درد و درد پریودی هی میگم الانه پریود بشم روز دوم تست زدم منفی بود دیگ نزدم فردا باز میخام بزنم
من اینجوری بودم باردار بودم حالا نمیدونم شاید بدن ها با هم فرق کنه
انشالله که باردار باشی گلم ♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.