دختر منم همین بود ولی باید صبر کنی
منم از ترک پستونک بچه ها ۱۳ روز میگذره دیگه خوب شدن هفته اول یه بلایی به سر گا آوردن من گفتم که نمیشه اینا تا آخر همش میخوان گریه کنن بزور جلو خودمو گزفتم دوباره ندادم اما بعد ۶ روز کم کم خیلی بهتر شدن سعی با موبایل لالایی بزاری
یه هفته ای یادش میره
من نمک زدم دادمش گفتم پستونک کثیف شده تو دهنش کرد شور بود دیگ نخاست
دختر من بعد واکسن ۱۸ ماهگی خودش پستونک جوید و بعد گفت خراب شده راحت گذاشتش کنار
واااای چه سخت. من هنوز نگرفتم. فکر نکنمم فعلا بگیرم خیلی سخته 🫠
صبر داشته باش ترک میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.