اونایی که شیر خشک میدین بچتون سینتون رو میگیره؟

۵ پاسخ

بلہ مال من میخورہ شیرمو خداروشکر

پسر منم هردوتا رو میخوره اما الان موقع شیرمادر خوردن لج میکنه مخصوصا با سینه چپ..شیرمم کم شده لجش بیشتر شده
کلا سه وعده کمکی میدادم برای سیرشدنش اما الان به خاطر لجش گاهی مجبورم بیشتر بدم

پسر من میخورد تا این ک شیرم خیلی کم شد بخاطر استرس دیگ نگرفت و فقط شیر خشک میخوره

من روزی دوسه بار شیرخشک میدم بقیش سینه میزارم دهنش

اره ميگرفت اول سينه ميدم بعد شيشه ولي سه روزه شيشه نميدم بخاطر حساسيتش

سوال های مرتبط