۱۵ پاسخ

ازاین پررنگ ترم مگ داریم خخخ

عههههههه مثبت شده که من فکر کردم بی بی قبلی منفیه 😭😭
مبارک باشههههع😍😍😍😍😍

مامانای که گفته بودید اقدام بودم یا نه والا بیشتر از یک ساله که جلوگیری نمیکردم ولی باردار نمیشدم دیگه تصمیم گرفتیم که اوضاعون خوب بشه IVF انجام بدم وزنم خیلی بالاس ۹۴ کیلوم خیلی به خاطر وزنم میترسم بعدش قرار بود عمل حذف عینک انجام بدم ولی دیگه نمیشه نمیدونم یه جوریم

از این مثبت تر مگه داریم مبارکت باشه برا تمام مامانا آرزو به دل دعا کن

عزیزم مبارکه میخواستی نی نی ؟

ای جونم

مبارکه چند وقت اقدام بودی؟

بله دیگه مبارکتون باشه بسلامتی انشالله

خیلی عالیه بخدا من عاشق نی نی هستم خدا براتون نگهش داره قدر این هدیه رو بدونید

بله هههههه مبارکتون باشه عزیزم بهترین هدیه رو خدا بهتون داده

دیگه ازین مثبت تر نمیشه

آره عزیزم
مبارک باشه

مبارک

بله مثبت

بله مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری