اشتباهه
باید همون لحظه بیوفته
بنظر من دیگه بیبی چک نزن برو مستقیم آزمایش بده من خودم همه بیبی چک هام مثبت میشه همیشه فقط آزمایش نشون میده
تاحالا دوسری اینجوری شده
بدون نسخه هم میتونی بدی
نه منفی
عکسشو بفرست عزیزم ببینم
منم تو اون دوران بی بی چک زدم صبح ساعت هفت اینطورا رفتم دیگه بیرون و به کارام برسم تا بیام خونه غروب شد دیدم حاله انداخته اولش ننداخت ولی بعدش انداخت که باردار بودم
وقتی بیرنگ هست خط تبخیر هست
عکسشو بفرس بگم
یکبار دیگ تست بزن
ن دیگه اشتباهه الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.