بتا بده
یدونه بچه داری؟
برو آزمایشگای خصوصی زوجواو آزمایشکت آنو آزایش برو بوسونوگرافی بزانه چندهفته ی قلبی هس نیسی بازوتربزانی
بخواهرهام له فکرتا 😢
برو آزمایشگاه بگو به درخواست خودم یه آزمایش حاملگی میخوام. ناشتایی هم نمیخواد. مهم هم نیست چقدر گذشته باشه. حامله باشی نشون میده. یه ساعته هم جوابش میاد
طبق پریودیت حساب کن 8هفته شر
دی برو سونو قلب، بی بی چکا درستن، الکی آزمایش خون نرو چون میگن خوب نیس چون خون جفت کم میشه
اول ازمایش بده بعدش برودکترسونومیکنن میبینن داخل رحمیع یاخارج رحم
ازمایش هم نیازب ناشتایی نداره
ازمایش تیتربتابده
آزمایش بتا بده
من چندتابی بی چک زدم مثبت شدسونودادم حامله نبودم
عزیزم میشه عکس بی بی چکت روبفرستی
مرحله اول ازمایش برو دکتر خودش بهت میگه کی باید سونو بدی
ازمایش بتا بده
باید سونوگرافی بده
ازمایش بتا کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.