موهای دخترمو تراشیدم نکنه بدتر موهاش دیگه درنیاد

تصویر
۲۸ پاسخ

آخه چطور دلتون میاد بچه اینجوری کنین
مگه عصر حجر هست که میگن بتراشی
یکباره بیان دخترا ختنه هم کنین

بخدا این فرهنگ و کارا برای دوره الان نیس ظلمه ب بچه حیف نیس دختر به این زیبایی اینکارو کردی اعتماد ب نفس بچه از همین الان شکل میگیره بعد که هر کسی با تعجب بهش نگاه کنه غرور این بچه سرکوب میشه نکنید توروخدا گناه داره چ چشای معصومی هم داره دخترت

درمیاد ولی تراشیدن تاثیری نداره عزیزم

خودت دوست داری اینجوری کچلت کنن؟ اگه پاسخت مثبت بود بله موهاش رو میزدی گناه داره طفلی معصوم

بچه ت بزرگ بشه این عکسشو ببینه آخه میخواد بهت چی بگه 🤦‍♀️ خیلی اشتباه کردی چرا گوش به آدمای بی سواد میدی به تغذیه بچه برس ببین چطور قد بلند مو دار بشه شیر بادام تخم مرغ زیاد میدادی آخه چطور اومد بچه مثل دسته گلتو این شکلی کنی مگه میخواستی دلقک بسازی چطور شوهرت بهت هیچی نگفت 🤯بابای دخترمن حتی برای کوتاه کردن چتریش قیامت میکنه

وا عزیزم تراشیدن به پرشدن مواصلا ربطی نداره.این چه کاریه آخه .همش ژنتیکه

درمیاد .اتفاقا یه دست و‌پر درمیاد..

من با ماشین موهای نوزادیشو یکسالگی زدم هم پرتر شد هم حالت موهاش از اون وضعیت کرکی که قابل شانه کردن نبود خارج شد من راضیم

چرا میگین در نیاد
از ریشه که در نیومده اتفاقا تاثیر داره ببخشید ماها که بعضی از قسمت های بدنمون رو اصلاح میکنیم حالا با هر وسیله ای مگه در نمیاد والا موها ضخیم تر هم در میاد

عزیزم کاره خوبی کردی منم دخترم مود ش زدم یک سال با روغن بادم تلخ چرب کن زود مودش در میاد عزیزم مود یک سال باید به تراشید گلم

چرا اینکار کردی اگه درنیومد چی

عجب
موهای خودتم بتراش دگ
این چ کاریه با بچه کردی
درک نمیکنم ی سریارو با این عقاید چرتو

ای بابا چرا دختره رو اینجوری کردی بابا گناه داره الان این زشت شده

موهای دخترام وقتی کوچیک بودن ۴بارتراشیدم الان ماشاالله ازمو

خب چرا😢

در میاد عزیزم چرا درنیاد؟
شاید از نظر علمی تاثیری در پرپشت شدن مو نداشته باشه ؛ اما از نظر تجربی داره اتفاقا خیلی هم داره😄😄😄😄
منم عید موهای دخترم و با ماشین زدم بعدش خیلی یکدست و یکنواخت در اومد

چرا من دوبار تراشیدم موهاش پرپشت تر شده فقط دیر درمیاد هر روز با روغن بادام تلخ چرب کن خیلی تاثیر داره

عزیزم گوشواره دخترمو گوشش کردم چون پرسیده بودی گفتم بگم

من هرچی گفتم موهاش کمن موهاشو بتراش گفتم اصلا بنظر من ربطی نداره اصلا رویش مو همش ارثی

درمیاد ولی کاش تا کوچیک تر بود میتراشیدی،الان بزرگ شده،گناه داره..ما هم بچم ۵ ماهه بود تراشیدم،انقدر گوگولی شده بود،بعدم یه دست دراومد،ولی الان هرچی باباش اصرار میکنه دیگه نمیزارم،میگم بزرگ شده گناه داره

ربطی نداره که منم پسرمو تراشیدم چندسال پیش ولی تاثیر نداشت.

در میاد همش یکدست در میاد ولی پر یا کم بودنش دیگه ربطی به تراشیدن نداره . پسر من ماشاالله موهاش پر و بلند اصلا هم کوتاه یا کچل نکردم جاریم دخترش از پسرم یک ماه کوچیکتره کچلش کرد که موهاش پر در بیاد موهاش خیلی کن پشت نصف موهاش فر نصف دیگه اش صاف حالا میگه چه اشتباهی کردم باز دوباره می‌خواد کچل کنه تا مدل موهای بچه یا فر بشه یا صاف 😂

وقتی بچه سن بگیره موهاش در میاد پسر منم کچل بود رسما الان کلی مو داره فقط موهاشو اصلاح میکردم اخه تراشیدن با اصلاح چه فرقی داره که اصلاح نمیکنین همش به تغذیه و خواب تاثیر داره تو رشد همه ارگان‌های بدن انسان

منم چند ماه پیش کچل کردم
الان خوب شده

بعد یه سوال وایساد موهاشو بزنی؟ دختر من بعید بدونم بایسته

موهای دخترم فرفریه، بهم میگن اگه بزنی صاف در میاد کسی تجربه داره؟

😑😑😑😑😑😑

من ۷ ماهه بود کچل کردم ولی یه دست در نیومد هنوزم کوتاهه و نرمه

سوال های مرتبط