شربت دی سیکلومین برا اسهاله خوبه

۴ پاسخ

ن خیر واسه دل درد

دی سیکلومین که واسه اسهال نیست واسه دلدرد و دلپیچه هستش وقتی اسهال میشه این شربتم میدن که دلدردشو قطع کنه

بله خوبه

بله برا اسهاله

سوال های مرتبط

مامان گرشــــــا🤍🐻 مامان گرشــــــا🤍🐻 ۲ سالگی