شربت دی سیکلمین برای یبوست خوبه؟؟؟

۳ پاسخ

برای دل‌درد و اسهال خوبه

نه کاری به یبوست نداره واسه یبوست یا کیوی بهش بده اگه میخای دارو بدی دو سیسی لاکسی ژل بده قبلا دکتر واسه دخترم تجویز کرده بود هر8ساعت

برای دلدرد خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱ سالگی
مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی
مامان مهراب🐣 مامان مهراب🐣 ۳ سالگی
مامان تانیا مامان تانیا ۳ سالگی
مامان بینامین مامان بینامین ۲ سالگی