۴ پاسخ

بخاطرکیفیت نیست سایز پوشک عوض کن عزیزم محدوده وزن نوشته مهم نیست مهم اینه پوشک مبکنی نم نده اگه نم میده سایزبزرگتربگیر

اره از وقتی جدید شده ازاین کانال دارها نم میده،دیروز وقتیبیدارشد انگاریه پارچ آب ریخته بودی تو جاش.دیشب یه سایز بزرگتر بسم البته از مدل قدیمی ها داشتم

من ۵ شرتی مایبیبی
و ۵ هانیز ساده
استفاده میکنم هردو عالیه و نم نمیده.
دم دمای صب عوضش میکنم. ساده میبندم که نیاز نباشه خیلی بچه رو تکون بدم بیدار شه.
چون شبا زیاد جیش میکنه

سلام ببین مای بیبی ۴+داره امتحان کن شاید ۵ بزرگ بوده براش

سوال های مرتبط