شمال دریا تولد خودمونی
تولد یک سالگیشو بزور گرفتم چه برسه دوسالگی
موندم چ کنم تو محرم میوفته پارسال هم نگرفتم بنظرت چیکار کنم
میخوام جشن بگیرم
من واسه تولد یکسالگیش براش ی جشن کوچولوی خانوادگی گرفتم دکور زدم شام دادم آتلیه هم بردم. احتمالا امشال آتلیه ببرم و ی کیک فقط بگیرم نهایت هرجا باشیم شامم بدیم مثل ساندویچی چیزی بخریم. ولی اسم جشن رو روش نمیذارم چون موقعیتش رو ندارم امسال ک هم میوه هم شیرینی هم چیزای دیگه تهیه کنم
من هم یه مهمونی کوچیک میگیرم
من هیچ کاری نمیکنم چون میوفته تو ایام فاطمیه😂
من برای تولد یکسالگیش دو بار تولد گرفتم اونم خیلی خودمونی یکبار خانواده همسرم وقتی ۱۲ ماهش بود بعد برای خانواده خودم وقتی ۱۳ ماهش شد گرفتم تو یک ماه اینقدر پسرم فرق کرده بود کامل متوجه تولد بود بهش حسابی خوش گذشت الانم عاشق شمع فوت کردنه اگه عمری باشه میخوام برای ۲ سالگیش تولد بزرگتری بگیرم تو باغ و تو روز میگیرم
من برا تولد یه سالگیش مهمونی گرفتم. امسال احتمالا دیگه تولدش مهمونی نمیگیرم چون هم خودم و هم پسرم خسته شدیم و اصلا لذتی نبردیم. شاید کیک بگیرم بریم یه پارکی جایی عکس بگیریم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.