۵ پاسخ

با نام ویاد خدا هیچ برنامه ای نداریم

برنامه ایی نداریم

چندمه؟

روز دختره مگه؟ من انقدر داغونم روزاي هفته ام يادم ميره، اگر روز دختر باشه ميرم براش يه تخم مرغ شانسي ميخرم

کی هست حالا😂

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی