5 و 6
تیپم ۶ . آره خیلی راضی ام . مهمونی های خاص کت و شلوار میپوشم ولی نه طرح دار ساده
من ۱و ۳ ولی کلاه دوس ندارم شال توری دور گردنمه همیشه
۱وو۳
ترکیب ۴ و ۶❤️
کلا که یک و سه ولی کلاه نمیپوشم واسه خالی نبودن عریضه یه شال میزارم دور گردنم 😁
۱ و ۶
۴ هست و کت شلوار بیشتر می پوشم
۱/۳
۶
۲
۱و۳و۶
۴و ۶ولی از یکوسه بیشتز خوشم میاد
رنگی 2
۲بله خداروشکر راضیم
معمولا ۱ و ۳
شماره ۳ و ۶.....آره راضی ام خیلی 😂😂ن بی حجاب ن با حجاب در حد اعتدال 😂❤️
یک و سه و شیش بستگی به جا و مکانش داره😉
۶ و۵ همیشه
تکواندو😂😂
عالیه۱،۳
3 منم
۳
یه عالمه ۶ دور هم جمع شدیم 🤣🤣ای کسانی که شماره های دیگه ای هستین خیلی خاصین 😁
6.
من این تیپی م ۶
منم۶هستم دقت کردم خیلیا این تیپ رو دارن
گهگاهی۵
اکثرا ۶
گاهی حس میکنم شلختم و دوسدارم مثه ۱ بپوشم جموجور تر باشم
حالا بگید این مانتو قشنگه یا شبیه لباس خوابه 🤣
۶تازگیام زدم تو کارشماره یک🤣🤣🤣
۱ و ۳ تو این سبکا
اکثرا ۶
گاهی۴
۴
اره خیلی راحتم باهاش6 گروه گاهی تیپای دیگم میزنم اما غالبا 6
2 بله شکرخدا انتخاب خودم بوده راضیم
تیپم ۶.اره دوسش دارم
۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.