۳۷ پاسخ

5 و 6

تیپم ۶ . آره خیلی راضی ام . مهمونی های خاص کت و شلوار میپوشم ولی نه طرح دار ساده

من ۱و ۳ ولی کلاه دوس ندارم شال توری دور گردنمه همیشه

۱وو۳

ترکیب ۴ و ۶❤️

کلا که یک و سه ولی کلاه نمیپوشم واسه خالی نبودن عریضه یه شال میزارم دور گردنم 😁

۱ و ۶

۴ هست و کت شلوار بیشتر می پوشم

۱/۳

۶

۲

۱و۳و۶

۴و ۶ولی از یکوسه بیشتز خوشم میاد

رنگی 2

۲بله خداروشکر راضیم

معمولا ۱ و ۳

شماره ۳ و ۶.....آره راضی ام خیلی 😂😂ن بی حجاب ن با حجاب در حد اعتدال 😂❤️

یک و سه و شیش بستگی به جا و مکانش داره😉

۶ و۵ همیشه

تکواندو😂😂

عالیه۱،۳

3 منم

۳

یه عالمه ۶ دور هم جمع شدیم 🤣🤣ای کسانی که شماره های دیگه ای هستین خیلی خاصین 😁

6.

من این تیپی م ۶

منم۶هستم دقت کردم خیلیا این تیپ رو دارن
گهگاهی۵

اکثرا ۶
گاهی حس میکنم شلختم و دوسدارم مثه ۱ بپوشم جموجور تر باشم

حالا بگید این مانتو قشنگه یا شبیه لباس خوابه 🤣

تصویر

۶تازگیام زدم تو کارشماره یک🤣🤣🤣

۱ و ۳ تو این سبکا

اکثرا ۶
گاهی۴

۴‌‌‌‌‌‌

اره خیلی راحتم باهاش6 گروه گاهی تیپای دیگم میزنم اما غالبا 6

2 بله شکرخدا انتخاب خودم بوده راضیم

تیپم ۶.اره دوسش دارم

۲

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی