۵ پاسخ

منو خواهرم روزه ایم فقط
دوتامون افطار فقط نون پنیر و رنگینک و زولبیا بامیه و اینا میخوریم
برای سحری برنج و خوروش درست میکنیم آخر شب میخوریم میخوابیم

حلیم درست کن
سوپ ..
آش ..
کوکو سیب زمینی ..
کوکو سبزی ..
کتلت ..

حلیم

ابگوشت گذاشتم

ما ابگوشت داریم ولی شمو سالاد ماکارانی درست کنین دلم کشید یهویی😂

سوال های مرتبط

مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی