۳۰ پاسخ

اسمش خالی

یه قلب قرمز❤️

دوتاشماره داره یکی عزیزم یکی عشقم

اسم خودش

اینو گذاشتم❤️🥰

Hamsar❤️

نیانم❤️
یعنی شریک زندگیم به کردی هست

My love♥️

عزیزم

my everything ❣️

جان دلم البته انگلیسی

سیو نکردم اصلا نمیدونم گوشیم چه مرگشه سیو میکنم میره مسدود🤣

من نوشتم مهربونم تا دعوامون میشه مهربونمو پاک میکنم دوباره آشتی میکنیم سیو میکنم🤣🤣میشه گفت در ماه سه چهار بار اسمشو پاک میکنم سیو میکنم باز 😜😜😁😁🤣🤣

مصطفی جانم❤(البته به انگلیسی)

بعد پنج سال اسمشو از Ahmad
تغییر دادم Love my
خدا کنه دعوامون نشه ایندفه هیچی نمیزارم😂😂😂

😁😂my mistake

قلب قرمز و عکسش هست

my man🫀
Agam🫀

My love❤️

من اسمشو اج دعوامونم بشه کلن شماره شو پاک میکنم😂

دقیقا اینجوری 🥰Nepenthe😍

پسرخوب😘با این استیکر خودش سیو کرده😂😂

sevgilim❤

hayatim ❤️

اسم نداره چند تا خط فاصله زدم اسم نیوفته🤣🤣🤣🤣

love❤

ضربان قلب

نیمه ی جانم

اسمش خالی خالی
همون چیزی که از دوستی سیو بود

اسمشو با قلب

سوال های مرتبط