فعلا دغدغهمون زنده موندنه نه لباس خریدن
هیچی ببینیم جون سالم در میبریم از این اوضاع
هیچ والا فقط زنده بمونیم
شلوار فول نگین با دورس خریدم
یدونه هم شلوار شافل نگینی با یدونه دورس ساده
دو دست هم خونگی
شلوار لی بگ با دورس خریدم براش عزیزم
ن چ عیدی چ کشکی معلوم نیس چی ب سرمونکیاد
فعلا هیچی نخریدیم. ن برای بچه ن خودمون
برا خودم و دخترم قبل جنگ سفارش دادم
هنوز نرسیده
دیگه تو این شرایط پول خرج لباس نمیکنم ..
اینارو گرفتم واسش
۴ دستم خونگی
شلوار لی مام با دورس
من میخام برا دخترم یه شلوار و بلوز ست بگیرم در همین حد
والا هیچی مگه تو این اوضاع میشع رفت بیرون
چند تا. سارافون پیرهن .ست بلوز شلوار خونگی .بیرونی .شلوار لی نخریدم ولی
من که یکی دوماه پیش گرفتم
شلوار شافل بگ نگین دار و دورس ست
چه عیدی 😑
اینجا رو دارن میترکونن شما فکر خرید عیدی؟؟؟
ما اینجا از ترس جونمون تا سر کوچه هم نمیتونیم بریم که الان جنگنده و بمب افکن میزنتمون تا چه برسه بریم بازار و پاساژ واسه بچه مون خرید کنیم و اینجا بگیم واسه ایده
فقط برا نینی برا خودمون نمیگریم فعلا تا اوضاع خوب شه پول خیلی مهم تو این شرایط
هیچی منتظرم ببینم زنده میمونیم یانه🥲
بعد کلللی ادم مردن کلی ادم کشته شدم
کلی ادم شهید شدن امسال عید نداریم
هیچی نخریدم حتی جوراب
کو دل خوش !!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.