من اتلیه میبرمش و یه کیک کوچولو مییگرم اخه دو سالشه ،ن حوصله ریخت و پاش دارم ن شلوغی عوضش پول ریخت و پاش تولدو میدم براش طلا میگیرم
دخترم پارسال تولد نگرفتم فقط خونه مادرم و مادرسوهرم رفتم کیک بردم..ولی آتلیه رفتیم یه جشن عروسی داشتیم دخترم لباس عروس پوشیده بود رفتیم اول عکاسی طبیعت و آتلیه.ولی امسال مدام چون تولد اطرافیان رو دیده مدام میکه تولد تولد.میخوام خونه ی خودم فقط خانواده ی خودم و همسرم..درجه یک بیان دورهمی یهتولد بگیریم تم و اینچیزا هم نمیخوام انجام بدم
پول نیس که فکری کنم🥲۵/۲تولدشه
من فقط اتلیه میبرم..عکاسی کنه
البته برا امسال موتور شارژی خریدم توی طبیعت عکس بگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.