۴ پاسخ

من اتلیه میبرمش و یه کیک کوچولو مییگرم اخه دو سالشه ،ن حوصله ریخت و پاش دارم ن شلوغی عوضش پول ریخت و پاش تولدو میدم براش طلا میگیرم

دخترم پارسال تولد نگرفتم فقط خونه مادرم و مادرسوهرم رفتم کیک بردم..ولی آتلیه رفتیم یه جشن عروسی داشتیم دخترم لباس عروس پوشیده بود رفتیم اول عکاسی طبیعت و آتلیه.ولی امسال مدام چون تولد اطرافیان رو دیده مدام میکه تولد تولد.میخوام خونه ی خودم فقط خانواده ی خودم و همسرم..درجه یک بیان دورهمی یه‌تولد بگیریم تم و این‌چیزا هم نمیخوام انجام بدم

پول نیس که فکری کنم🥲۵/۲تولدشه

من فقط اتلیه میبرم..عکاسی کنه
البته برا امسال موتور شارژی خریدم توی طبیعت عکس بگیریم

سوال های مرتبط