نه مهمونی هیچ وقت نگرفتم
خوشم نمیاد
ولی آتلیه همیشه میریم عکس براش میگیرم یادگاری از بارداری خودم تا الان
لباس چند تا برای آتلیه براش میگیرم عکس مختلف بگیره باهاشون
جماعت بیان بخورن پشت سرمون حرف هم بزنن دو زار کادو بدن
نه کادوشون میخواد نه میخوام جمع شن اصلا
اگه دلت میخاد حتما یه مختصر و مفید بگیر من تولد یکسالگیش گرفتم خیلی خوش گذشت ب هر دومون آتلیه هم رفتیم الان پسرم هر چقد فیلم های تولدشو میبینه کیف میکنه اگه تونستم وشرایط جور بشه امسالم تولد کوچک جمع جور میگیرم
نه دوست ندارم امسالم بگیرم
مامان بزرگا اگر مثل امسال خودشون گرفتن دستشون درد نکنه وگرنه خودم دعوت نمیکنم به دلایلی
من مهمونی عصر گرفتم تو خلنه بازی خیلی هزینه برداشت فقط مامانا و بچها ۱۵ تومن شد
من چون خانوادمون شلوغ نیست خانواده همسرم و خودم رو هم ۹ نفریم مهمونی خانوادگی میگیرم ولی مهمونی بزرگ نه آتلیه هم میریم که عکس یادگاری داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.