۷ پاسخ

اصلا خوب نیس

من راستش دستم شکسته بود دکترم تاکیدددد میکرد پای مرغ و کله پاچه حتما بخورم، حتما خوب بوده ک دکتر میگفته

من تاحالا ندادم هردفعه یادم‌میره بگیرم براش

من یبار گرفتم فقط

اره میدم

من عصارشو میدم

من عصاره شو گرفتم میدم

سوال های مرتبط