من که هیچ علامتی نداشتم فقط با سونو فهمیدیم
گرفتگی شکم و کمر
جاریم اینطور بود بردیم سونو گفتن سرویکسش از ۴۴شده۲۷
من کمردردداشتم که ريخته بودتوی پام
رفتم دکتر گفت يکی از علائم کم شدن سرویکس همينه
درد واژن و شکم، کمر
گاهیم بدون علامت میاد پایین
من هیچ علائمی نداشتم با سونو فهمیدم
برای منم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.