۶ پاسخ

من شیر ماجان میریزم تو غذاهاش

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

من شیرخشک قاطیش میکنم

شیر پاستوریزه پرچرب بعد ۶ ماهگی با تست حساسیت بصورت غیر آشامیدنی مجازه

من نمیدم بهش
از شیرخشک خودش استفاده میکنم

پاستوریزه بده

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی