۶ پاسخ

هرچی میدی لواش اصلا نده خودتونم نخورید

من تا حالا نون ندادم
ولی دوست دارم تو ماست و شیر نون ریز کنم نرم بشه بدم بخوره

نون ساندویچی هم خوبه زود نرم میشن واسه بچه ها

من همین نونای خودمونو تو ماست نم میکنم میدم بخوره

من نون سنگک بهش میدم تو اب گوشت یا قلم ریز میکنم میخوره یا لقمه خیلی کوچیک با پنیر ماجان بهش میدم دوست داره

شیرخشک نان میگی؟ یا نون میگی نان؟

سوال های مرتبط