توی ساک زایمان چیا بزارم؟

۲ پاسخ

من اینا رو گذاشتم :
شیشه شیر ، پستونک ، شیر دوش ، سوتین شیردهی ، دو بسته نوار بهداشتی سایز بزرگ ، یک بسته پوشک سایز ۱ مولفیکس ، لباس راحتی برا خودم ، سرهمی و ست بیمارستانی برا بچه ، یک دست لباس سایز ۰ برا بچه ، لوازم ارایش ، شناسنامه کارت ملی ، فلاکس ، دورپیچ هم سر ست بیمارستانی بود ، دیگه همینا فعلا یادمه

بفرما عزیزم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندوقی🥹💋 مامان فندوقی🥹💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و آوین مامان آراد و آوین ۱ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری