۳ پاسخ

عزیزم من آپتامیل پرونوترا میدم وزن دهیش عالیه فقط امکان داره چند‌ روز اول یبوست بگیره که دکتر به پسرم بی بی کر داد ۱۰ قطره ظهر ۱۰ قطره شب ی هفته بهش دادم شکمش هم خوب شد

آپتامیل

من اپتامیل میدم خوبه وزن دهیش

سوال های مرتبط

مامان baby👶 مامان baby👶 ۱۵ ماهگی
مامان گيلاس و گردو مامان گيلاس و گردو ۱۶ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی