پیام میاد ک واریز شده یا نه...ماه پیش برای من واریز نکردن
مهلتش تا کی هست؟
من خبرشو خوندم ک گفتن ازداروخانه هم میشه خرید کرد
ثبت نام کردین یا خودشون میریزن به حساب مادر؟
برا شما واریز شده؟به حساب مادر یا حسابی که کالا برگ ها شارژ میشه؟
فقط از فروشگاه میتونی وسیله بخری با داروخونه ها قرار دادن ندارن
فعلاکالابرگی نشده داروخونه ها
شیرخشک رو از داروخانه باید بخری که فک نکنم شامل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.