۸ پاسخ

نبوسیدش خواهر من
نبووووسید

اگر حساسیت به پروتئین نباشه اینو بزنی خوب میشه

تصویر

بخاطر گرمیه لباس خنک بپوشون

بخاطر گرماس جاش خنک بشه کم کم میره

شاید حساسیت به پروتئین گاوی داره، حتما ببرش دکتر

پماد کالاندولا بزن سریع خوب میشه پسر منم همینجوری شد پماد زدم

بخاطر خورد وخوراک خودته،گرمی جات نخور ادویه جات وکم کن،به هیچ وجه بوسش نکنین

بخاطر گرمیه یا بوس پوستش حساسه

سوال های مرتبط