نبوسیدش خواهر من
نبووووسید
اگر حساسیت به پروتئین نباشه اینو بزنی خوب میشه
بخاطر گرمیه لباس خنک بپوشون
بخاطر گرماس جاش خنک بشه کم کم میره
شاید حساسیت به پروتئین گاوی داره، حتما ببرش دکتر
پماد کالاندولا بزن سریع خوب میشه پسر منم همینجوری شد پماد زدم
بخاطر خورد وخوراک خودته،گرمی جات نخور ادویه جات وکم کن،به هیچ وجه بوسش نکنین
بخاطر گرمیه یا بوس پوستش حساسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.