اره من میبرم پسرمو کلی هم خوشش میاد
نمیبرم عمرا......این که میگن باید عادت کنه،اسیب به مغز بچه قرار نیس عادت بشه.مادر ینی فداکاری.۲ سال اول رعایت کنید نرید این جاها.
ماهم امشب دعوتیم نمیدونم ببر یا نه
من بردم ولی مجبور شدم بلند شم برم خونه
صدا خیلی براش زیاد بود خیلی ترسید جیغ میزد همش
من بردمش چالش های خودشو داره ولی بنظرم نباید چون بچه هست هیچ جایی نری یا بچه رو نبری
نبری بهتره
دوماهه بردم
منم بردم
من ۲۰روزه بود بردم😂🫤
امشب دعوتم مخام ببرمش😁😁😁😁
من 2ماهگی بردم باید عادت کنه به همه چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.