شیر بیشتر بده بهش
اگه دماغش گیره قطره بینی بریز توش
پهلوهاشو روغنی کن با پارچه ببند
سلام عزیزم
سرماخوردگی هیچ دارویی نداره فقط باید دورانش بگذرع اگه دماغ گرفتگی داره قطره سدیم کلراید بریز براش
سرما نیست داره دندون درمیاره اگه ابریزش بینی و دهان داره گوش خودش میکنه
ببرش دکتر
ببر دکتر ادم بزرگ نیس خوددرمانی کنی خطرداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.