خانما بچم سرماخورده چیکارکنم چی بهش بدم خوب بشه؟

۵ پاسخ

شیر بیشتر بده بهش
اگه دماغش گیره قطره بینی بریز توش
پهلوهاشو روغنی کن با پارچه ببند

سلام عزیزم
سرماخوردگی هیچ دارویی نداره فقط باید دورانش بگذرع اگه دماغ گرفتگی داره قطره سدیم کلراید بریز براش

سرما نیست داره دندون درمیاره اگه ابریزش بینی و دهان داره گوش خودش میکنه

ببرش دکتر

ببر دکتر ادم بزرگ نیس خوددرمانی کنی خطرداره

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری