قدش چند بود ؟
خوبه وزنش دندون هم در میاره به خاطر اونه
دختر من یکسالگی ۸/۱۰۰بود
تولدش هم ۲۹۰۰بود
بنظرم وزن دخترت خوبه
فوقش ۱۰۰ گرم کم داره وزنش روخط سبزه
ولی عکسش تپل نشون میده
ای جان
ارغوانم از ۸ماهگی ۹۳۰۰ مونده بود تا ۹ماه ک بردم
امیدوارم این ماه چیزی زیاد کرده باشه
البته هیچی نمیخوره🫠یکماهه
دختر من افتاد تو ۱۲ ماهگی وزنش ۸ و ۳۰۰ وزن تولد هم ۲۸۶۰ بود دکتر گفت نرماله بس تحرک میکنن سخت نگیر
دخترم من 8300هستش خیلی لاغره خیلی
عزیزم دخترمنم همسن دخترشماست وزنش ۸و ۴۰۰بود دکتر گف نرماله وزن بچه ها تو این سن تو محدوده همینه
گلم تو مامان بدی نیسدی
این بچه ها هستن ک نمیخورن اونقدی نق میزنن رشد نمیکنن وگرنه مامان بدی نیسدیم پسرمنم همتجوری هس🥲
یعنی قضاوت میکنن قشنگ ها میگن شاید نمیرسم بهش درحال حاضر اولویت اولم پسرمه فقد
وا عالیه ک
خوبه ک ؟؟؟؟ وزن تولدش ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.