خانوما وزن بچم ۱۱۰۰ بود ولی گفت ریزه میزه ی پودر لیدی میل بخورم بنظرتون

۹ پاسخ

اگه لازم بود دکترت میداد بهت عزیزم به جای این تخم مرغ آبپز بخور هر روز یدونه.گوشت بخور هر روز چند تیکه کباب یا آبپز.روزی ۳ تا خرما با گردو بخور روزی یه لیوان شیر حتما بخور

ذرت بخور
دنبه کباب و تخم مرغ آب پز اگه معده درد نداری

منم همین گفت لیدی میل گرفتم بنظرم وزن کرفته

خوب نشون بده اگر لازم باشه میگه بخور بچه من ۱۲۵۰ بود گفت نیازی نیست

منم 1100 بود هفته شما

اگ میخای نینیت وزن بگیره فقط بستنی یا کله پاچه همون سیرابی بخور من پسرم اولم ۳۴ هفته ختم بارداری گفتن وزنش کم بود از ۳۰ هفته هروز صب صبونه سیرابی میخوردم شباهم بستنی فک کن توی ۳۴ هفته ۲۵۰۰ ب دنیا اومد اگ سروقت ب دنیا میومد وزنش از ۳ کیلو بالاتر میرف اینم ک گفتم سیرابی بخوری من دکترم بهم گف خیلی خوب تاثیر داشت

اگر لازم بود دکترت بهت میگفتم که بخوری

اگه قند نداری آراه میتونی

منم ۱۱۰۰بود گفت ریزه ولی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی