من هم امروز رفتم ۱۳۷۰ دکتر گفتن وزنش نرمال ولی بچه درشتی نیست بیشتر باید به تغذیه اهمیت بدی حالا دکتر خودم هنوز ندیده یه کوچولو استرس دارم
بابا وزن میگیره تا زایمان الکی جو میدن منم سر بارداری قبلیم اینجوری گفتن حتی ببینی تو تایپینگ هام هست سوال پرسیدم هیچی نمیشه بچه وزن میگیره بخوای نخوای بستنی زیاد بخور مرغ کبابی . تخم مرغ آب پز . دلستر . برنجی ماکارونی
واااا چ دکتر پر توقعی
من ۲۹هفته ۱۴۰۰بود گفت عالیع
من۳۲هفتهباید بزم از ۲۱هفتهدیکه نرفتم
خوبه زیاد ریز نیست که
من ۲۸ هفته و ۵ روز ۱۲۷۵ بود گفت خوبه
خوبهکوزنش
خوبه وزن بچه ات، نگران نباش
بریز تو شیرموز بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.